e-twinning Projemiz Soulful Bonds

e-twinning Projemiz Soulful Bonds

Okulumuz 1E sınıfının 2024-2025 eğitim öğretim yılında Türkiye(10), Romania(10), Greece(10), Spain(5), Lithuania(2), Portugal(2), Poland(1) ülkelerdeki ortaklarla Soulful Bonds projesini hayata geçirdi. Proje Açıklaması :Hayat çeşitli döngülerden oluşur. Bazen pandemi gibi küresel ölçekte yaşanan olumsuz olaylar, bazen de kendi bireysel hayatımızdaki zorluklar nedeniyle içine kapanık ve umutsuzluğa kapılabiliriz. Yaşımız kaç olursa olsun umutsuzluk ve yalnızlık duyguları yaşayabiliriz. Ancak her zor dönemin ardından kolaylık gelir ve hayatı anlamlı kılan içimizde taşıdığımız umut ve sevinçtir. Yalnız olmadığımızı bilmek bize ekstra güç verir. Yetişkinler zorluklarla başa çıkmada ve yalnız olmadıklarını bilmede daha becerikli olsalar da, çocukların bu becerilerinin eğitim ortamlarında daha fazla desteklenmesi gerektiğine inanıyoruz. Coğrafyalar farklı olsa da sevgi, umut ve sevinç gibi duygular evrenseldir. Öğrencilerimizin bu olumlu duyguları sınır ötesi arkadaşlarıyla paylaşmalarını, iletişim becerilerini geliştirmelerini ve yabancı dil yeterliliklerini etkili bir şekilde kullanmalarını hedefliyoruz. Amacımız çocukların hayal gücünü, yaratıcılığını ve kendi ve başkalarının duygularını daha iyi anlamalarını destekleyerek bilişsel, dil-iletişim, sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemektir.  Bu proje çocukların hayal güçlerini ve psikolojik dayanıklılıklarını geliştirmelerine ve kendilerini farklı dünyalara kaptırarak ruhlarını beslemelerine olanak tanıyacaktır. Projemizin yardımıyla öğrenciler kendilerini ve başkalarını daha iyi anlayarak sosyalleşeceklerdir. Çalışmamız ayrıca çocuklara 21. yüzyıl bilgisi ve becerileri (iş birliği, iletişim, eleştirel düşünme, yaratıcılık), zihin becerileri (rutin düşünme) ve teknoloji becerileri kazandırmayı hedeflemektedir. Ayrıca, öğrencilerin yabancı dil becerilerini, duygusal zekayı, doğal zekayı, iletişim becerilerini, dijital yeterliliği, problem çözme becerilerini ve sosyal kabulü kullanmalarını destekleyebileceğiz.

 

Life is made up of various cycles. Sometimes due to negative events on a global scale, such as the pandemic, and sometimes due to difficulties in our own individual lives, we can become withdrawn and despair. Regardless of our age, we may experience feelings of hopelessness and loneliness. However, after every difficult period comes ease, and it is the hope and joy we carry within us that makes life meaningful. Knowing that we are not alone gives us extra strength. While adults may be more skillful in coping with adversity and knowing that they are not alone, we believe that these skills of children should be supported more in educational environments. Although geographies are different, emotions such as love, hope and joy are universal. We aim for our students to share these positive emotions with their friends across borders, improve their communication skills and use their foreign language competencies effectively. Our aim is to support children's cognitive, language-communication, social and emotional development by supporting their imagination, creativity and better understanding of their own and others' emotions. This project will allow children to develop their imagination and psychological resilience and nourish their souls by immersing themselves in different worlds. By the help of our project, pupils will socialize by better understanding of themselves and others. Our work also aspires children for 21st century knowledge and skills (cooperation, communication, critical thought, creativity), mind skills (routine thinking) and technology skills. Moreover, we will be able to support students for using foreign language skills, emotional intelligence, naturalistic intelligence, communicative skills, digital competence, problem-solving skills and social acceptance.

05.03.2025 62

05-03-202505-03-202505-03-202505-03-2025